„Zukerberg crede că pericolele inteligenței artificiale nu există, Musk susține că ele sunt mai mari decât ne putem închipui și că Zuckerberg nu prea înțelege nimic.”
Diferenta dintre cei doi este urmatoarea:
– Zuckerberg este un programator si un specialist IT care a creat o companie de la zero iar acum are in spate o gramada de tehnologii si inovatii complexe si conexe. O afacere reala care valoreaza in mod real ~ 35 miliarde USD
– Musk este un sarlatan cu o firma falimentara care este „profitabila” pentru simplul motiv ca primeste subventii de miliarde de la guvernul SUA. In termeni de tehnologie/IT, afacerea si prosdusul lui Musk parta denumirea de D.O.A. (= dead on arrival / defective on arrival), motiv pentru care „face valva” si este tare in clanta. Mai ales atunci cand ti se prabusesc vanzarile din acuza preturilor colosale de vanzare, din cauza beneficiilor mici livrate de produs catre consumator si mai ales din cauza calitatii execrabile a produsului (ca la majoritatea masinilor americane). Masinile Tesla concureaza la calitate cu Fiat-urile din anii ’80. cauta cu Google dupa „tesla poor build quality” sau alte chestiuni similare si te lamuresti. Incearca si pe Youtube.
„Primul pericol este autoreproducerea necontrolată. Dacă fabricile de roboți sunt la rândul lor echipate de roboți, atunci producția greu mai poate fi oprită la nevoie.”
Nu exista si probabil nu va exista asa ceva.
Nu mai speria lumea cu predictii apocaliptice demne de Baba Vanga.
Te plictisesti chiar atat de mult?
PS. Citat din articolul anterior: „La ce mai este nevoie de tot marketingul și publicitatea, de rețelele de agenți de vânzări?”
Cat tot vorbeai la articolul trecut cum vine robotul si iti ia jobul si uite asa moare marketingul, publicitatea si vanzarile… Poate cineva cu neuroni functionali sa-mi spuna si mie cum a facut Zuckerberg camioanele alea cu miliarde de USD? Dar aia de la Google? Dar aia care ofera tot felul de servicii si produse gratuite care in momentul in care dai un click sau desckizi pagina iti explodeaza in fata catralioane de bannere si animatii flash si javascript.
Cum se numeste compania lui Zuckerberg? Numai un prost va spune „Facebook”.
Un om inteligent va spune „Platforma de PUBLICITATE si affiliate(online) MARKETING, cu continut gratuit creat de idioti care in acelasi timp sunt si producatori de „continut” si clienti/cumparatori pentru produsele si serviciile reale altora”!
Ce poate fii mai tare de atat? Creezi un cacat de forum, il pui pe niste servere, il marketezi ca pe „gaura din gogoasa”, vin miliarde de idioti sa piarda timpul, iar tu le livrezi fix in bot publicitate si/sau produsele altora si asa faci camioane cu bani vanzand spatiu pentru reclama sau incasand comisioane din vanzari? Exista un motiv bine intemeiat pentru care au aparut specializari ca „internet/online marketing” si „social media marketing”.
Ca o regula simpla si de bun simt: pe „retelele sociale” nu iti faci cont si nu iti pierzi timpul daca nu ai ceva de vandut/promovat. Altfel vei fii idiotul pe spatele caruia vor face altii bani. In loc sa te intrebi „de ce sa imi deschid” sau „de ce sa nu imi deschid” un cont pe o „retea sociala” trebuie mai intati sa te intrebi „CE AM DE VANDUT?” acolo.
Eu sunt ferm convins ca marea majoritate a lumii habar nu are despre lumea in care traim si felul in care se schimba, motiv pentru care Romania inca pregateste „specialisti” in „pilirea capetelor de ciocan”, iar „expetii si analistii” canta prohodul marketingului, publicitatii si vanzarii si bat campii cu robatii care ne iau la inceput joburile si mai tarziu viata.